Item Reviewed
RECENZE (Káča): Rising Sun
Author
Káča
Plusy
Nádherný vizuál
S přidaným klanem hratelné až v šesti hráčích
Každý klan s unikátními vlastnostmi
Hloubka herních strategií
Propojení s tématem
Mínusy
Ve vyšším počtu hráčů delší herní doba
Náchylnost na analytickou paralýzu
Dvojí myšlení při soubojích
Počet mandátů se nemění s počtem hráčů
Vaše reakce na článek
LOL
10%
Bezva
57%
Mám radost
0%
Jsem překvapený
20%
Jsem smutný
7%
Jsem rozzlobený
7%
komentáře
Ten zetonna pocitanie bodov ma dve rozne strany a prave po dosiahnuti 50 bodov ho hrac ma otocit aby sa odlisil od ostatnych ktory este 50 bodov nenazbierali
Diplomacie
Provedení
Herní zážitek
a mnoh dalšího
Porce KingMaking mechaniky, ale dá se s tím pracovat
Nevhodné v lichém počtu hráčů
Vhodné prakticky jen pro 4 hráče
Ahoj,
děkuji za pěknou a další od plyc řečenou recenzi.
Sám jsem hrál RS několikrát a vždy jsem vybíral herní skupinu tak, abychom byli 4, tedy v lichém počtu hráčů nemohu soudit jak hra špatně funguje, ale ve 4 mají všichni dost šancí a často se stává, že se to zdá, jako by se hrálo 2v2, ale přitom se nehraje a každý to přitom ví 😀
Jeden by si myslel, že když to nemá kostky, tak to Kachně konečně sedne. A ejhle, ani tahle hra Kachně nevoní. Petr šel ještě dál a dal RS 2,5/5. Z jeho strany to beru za čisrý výsměch herní komunite. RS je minimálně stejně tak dobrý jako BR a ta dostala od DF 5/5. Petr se probudil a řekl si, kterou hru dnes pro prdel potopí. Tak už několikrát ukázal, že to umí 🙂
Podobný pocit z hraní jako při Blood Rage
Různé rody - různé výhody
Diplomacie
RS a BR si navzájem herně nelezou do zelí
Grafika herního plánu
Mám to štěstí, že jsem hrál Rising Sun i Blood Rage a musím říct že obě jsou to skvělé hry. Moc se tudíž nestotožňuji s mínusy u recenze. Konkrétně Ve vyšším počtu hráčů delší herní doba je stejný „problém“ u obou zmíněných her. Náchylnost na analytickou paralýzu je dle mých zkušeností úplně stejná ne-li u BR větší ve fázi draftu karet, kdy se v podstatě rozhoduje o strategii pro celý věk a hráči často žmoulají karty a přemíšlí co si vzít a co nepustit. Dvojí myšlení při soubojích je taky úplně stejné vzhledem k tomu že se obě hry dají vyhrávat tím, že prohrajete bitvu. Pak to rozhodování a odhadování co asi soupeř udělá a jak na to zareaguji je stejné. Dost možná je to dáno hráči, kteří když začnou propočítávat nespočitatelné, tak se hra zpomalí a může začít nudit. Za mě jsou hry srovnatelné a velmi podobné, ale s jiným těžištěm hry ajinými základními principy. Tudíž okřídlené „Blood Rage , Rising Sun -stejné chyby, stejné známky“. Blood Rage je přímočařejší, Rising Sun taktičtější a zákeřnější. Dipolmacije je příjemné oživení a nutila mě více sledovat tahy soupeřů a podle toho měnit taktiku svého tahu. Je škoda že není větší tlak na bourání aliancí a stane se, že ve 4hráčích vypadá hra jako 2v2. Sice to nenápadně bourajíkarta zrady a lichý počet mandátů, ale tyto výhody nejsou pro první hry úplně zřejmé:) Osobně se mi moc nelíbí grafika herního plánu, nejsem fanda pastelových barev a ani japonské tematiky, ale na funkci to pro mě překvapivě vliv nemělo. Hrál jsem hru s lehkostí a maximálně si to užil.
Zatím nejlepší recenze od Deskofobie co jsem videl.
Žádné zbytečné blaženosti, které jsou často očekávané u takových her. Jde prostě jen o průměrnou, možná trochu lepší area control, která si nese pár moc hezkých nápadů.
Tuna plastu, zbytečných addonů, jméno tvůrce a obecně velký hype tuto hru vyhnal do nebes a populace fňukajících všehožroutů bez vlastního názoru si chrochtá blahem.
Hra to rozhodně není špatná a věřím že udělá radost (tu opravdovou) spoustě hráčům.
Hrál jsem a v podstatě jsem nenarazil jako na závažný problém na žádnou z věcí, které jsou v recenzi zmiňované jako negativa.
Doporučuji všem se podívat ještě na další recenze hry.